2 Ocak 2009 Cuma

3---YAZICI MARKET SARIYER




 İŞ HAYATIM

İş hayatıma Bahçeköy de  70 li yıllarda orta okula giderken Kütahya çinileri satarak başladım daha sonra dükkanı bakkal yemci olarak değiştirdik o dönemlerde Bahçeköy alış veriş merkezi gibi idi hafta sonları çok kalabalık olurdu Belgrat ormanı piknik yerleri Bahçeköye hareket getiriyordu köyün havası kameriça çeşmesi ve kasapları meşhurdu aynı zamanda yeşilçam filimlerin platosu gibi idi askerlik dönüşü

 Sarıyer merkezde 1987 yılında Yazıcı marketi açtık dönemin en popiler marketi İstanbulun değişik semtlerinden müşteriler gelir ve bir çok yeniliklerin öncüsü olmuştuk çekilişsiz altın kampanyası ücretsiz gazete ekmek vesaire kampanyalarımız vardı 1999 yılında dükkanı ortağımıza devrettik 2000 yılında biz yeni dükkanımızı Sarıyer merkezde açtık ve işyerimiz devam etmekte İsmar Marketçiler kurucu üyesi ve yönetim kurulunda görev aldım Trakya birlik biryağ ın bayiliğini yaptım firmalardan aldığım plaketleri gurur ile vitrinimde tutuyorum










gazete haberi








sarıyer dereboyu caddesi-dük


















 MERKEZ MAHALLE SARIYER DERESİ SOKAK 22/B SARIYER İSTANBUL

Yazıcı market sarıyer

1987 yılında sarıyerde hüsnü yazıcı ve ort. tarafından kuruldu.

Marketçilik konusunda sarıyerde yenilikler ve değişik promosyonları başlattı.

ucuz fiat ve marka çeşidiyle istanbulda tanındı.

1998 yılında marketi ort. na bıraktı.

Yazıcı kardeşler ltd.şti.

sarıyer 2000 yılının mart ayında sarıyerde yazıcı kardeşleri kurarak tekrar marketçiliğe başladı.

Kardeşleri metin ve çetin le

hizmetlerini sürdürmektedir,

1----ÖZGEÇMİŞ

HÜSNÜ YAZICI Hüsnü Yazıcı 1964 Sarıyer Bahçeköy doğumlu,İlkokulu Bahçeköy’de, orta ve liseyi Sarıyer’de okudu.Ticare...